Thursday 14 June 2012

Rzuffje, Mission Impossible i Oiro! :D

Jamming to tunes Shot through the heart, and you're to blame! You give love a bad name...


Siemka Rzuffje! I am a dummy!

La la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la la
Jeden Rzuff (Jeden Żółw)
Dwa Rzuffje (Dwa Żółwie)
Pięć Rzufjii (Pięć Żółwii)
La la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la laLa la la la

Mehehehe Meow :3

A więc dziś jest spam emotkowy, ze względu na to że pożarłam żelki i jestem hiperaktywna Woohooooo!

Oiro, Erło, Ełro, Juro i Euro :shifty:
Czyli coś na czego punkcie wszyscy mają świra! Nuu
Włącznie ze mną Meow :3
I nie jestem z tych osób które oglądają tylko i wyłącznie mecze Polski La la la la
Oglądam wszystkie mecze Meow :3

Byłam po raz kolejny w sklepie i pierwsze co poszłam na dział z filmami (To staję się teraz nawykiem :L )
Idę, idę, nic nie ma, 'pacze' na inną półkę i jest! Jest Mission Impossible: Ghost Protocol :happybounce:
Ale, ale, patrzę do portfela, kasy nie ma Nuu więc idę do bankomatu, wyciągam dychę i lecę z powrotem do sklepu, łaps filma i do kasy, a potem cały dzień szlajania się z bananem na gębie :hooray:
Będę oglądać później, jak skończą oglądać wiadomości po-meczowe Meow :3

Eating Worms

I'm in love with my lust, burning angel wings to dust! Jamming to tunes


Co jeszcze...
Aha! Mam kolejną historyjkę o wpadkach mojej przyjaciółki i drugiej koleżanki w Irlandii Meow :3

A więc idziemy parkiem, zielono ładnie, słoneczko świeci.
Nagle, dziki pomysł żeby się "wozić" po całej ścieżce i nie przepuszczać nikogo! (Facepalm)
A więc idziem, ludzie łażą niektórzy po trawie, niektórzy nas okrążają, aż tu w końcu idą POLACY!
No i moja kochana spostrzegawcza że ja pierdziele przyjaciółka drze sie na pół parku "Nie przepuszczamy ich!' (Facepalm) No więc oni na nas miny jak wilki, ale nic nie powiedzieli tylko przeszli trawą Meow :3
Potem przyjaciółka dostała ode mne kuksańca w ramię za kolejną wpadkę xD


Inna rzecz: Oficjalnie mam już wakacje I am a dummy!I am a dummy!
Od dwóch tygodni w sumie, bo i tak nic nie robimy więc nie opłaca się nam chodzić Meow :3
Za to można pospać tak do 13... (Tak, u mnie 10 rano to jeszcze środek nocy!)

No więc to tyle Meow :3 Do następnego wpisu, rzuff się żegna! Tight Hug





Jamming to tunes Na koniec: Finally, I've become a hunter, hunting for the love, I am worthy of! 
(Mam do tej piosenki układ taneczny nawet Meow :3 )


No comments:

Post a Comment