Tuesday 5 June 2012

Cool - cool ;p

Siemka! :D

Mini przerwa w pisaniu, a to egzaminy a to coś tam ;p zawsze jakaś wymówka ;]
Jest... prawie 24 ;p Czyli jest jeszcze wcześnie :P

Pomijając fakt że jutro idę do szkoły, to takto praktycznie cały tydzień mam wolne ^^
Próbóję się doszukać planu lekcji na jutro ale jakoś nie mogę znaleźć xd
Wiem tylko że mam potrójną Dramę... więc mogę poczytać książke xd
Aktualnie to "Dallas '63" Pana King'a ;]

Znalazłam!
3x Irlandzki (Ja pierdole...), 3x Drama (Wiedziałam! *Drama to lekcje aktorstwa* ) i 3x  Francuski (Nic-nie-robienie, nadchodzę!)
Innymi słowy mogę wziąść mniejszą torbę do szkoły, zapakuje 2 zeszyty xd reszta to będą jakieś pierdoły którymi będzie się można rzucać lub zrobić coś z czym można się będzie powygłupiać xd

What the fuck? Co rękawiczki robią w moim plecaku? xd Okay... mniejsza ><

Byłam ostatnimi czasy w Tesco, dział z filmami ;]
Idę, promocja, ostatni egzemplarz "The Hurt Locker" stoi sobie na półce, za 3 funty ^^
Akurat nie miałam przy sobie kasy, myśle "przyjde jutro", więc moja kreatywna koleżanka postanowiła owy film schować żeby nikt nie zabrał xD
Przychodzimy na następny dzień...
Sprawdzamy, filmu nie ma, ktoś zabrał. W sumie poprzesuwane były wszystkie filmy, więc ja deprecha, nie mam filmu itp. Ogólnie potem cały dzień chodziłam jak zombie xD

Tydzień później...
(To było jakoś 1-wszego Czerwca, w Piątek)
Idę znowu, przypadkiem poszłam na filmy i co widzę?
Ten sam egzemplarz tego samego filmu po tej samej cenie tam leży xD
No to lecę jak ten struś pędziwiatr po film, i z tryumfalnym okrzykiem prezentuje mojej przyjaciółce co oczywiście ściągnęło zdziwione spojrzenia przypadkowych przechodniów ><
No nic, lecimy do kasy ;p (Akurat miałam te 3 funty przy sobie)
Kobita przy kasie się nam przygląda i z tekstem:
"Na pewno macie 15 lat ale i tak muszę zapytać, macie 15 lat, tak?"
My kiwamy głowami że tak (Kłamstwoooo! xD Ale przyjaciółka rocznikowo ma 15 :3 więc też się liczy)
No więc cały dzień się szczerzyłam bo mam film xD

Zdąrzyłam go obejrzeć 3 razy :3 Sierżant Will James jest niczego sobie :P
Ale w filmie wymiata "Gościu od klucza" xD gdyby ktoś był ciekawy, polecam "The Hurt Locker" ("W pułapce wojny" bodajże to jest) Ostrzegam że zawiera ten film liczne wulgaryzmy, bladi bladi bla! :P

Trochę wcześniej miałam okazję obejrzeć S.W.A.T.: Jednostka Specjalna, i wiecie co? Gamble jest zajebisty :3 (Przypadkiem to ten sam aktor który gra Will'a James'a w Hurt Locker'ze... przypadkiem mówie xD )

Kupiłam ostatnio dwie talie kart, co równa się turniejowi w Remika i w Tysiąca z moim tatą :3 w Remika okazjonalnie gra z nami mama i braciak, ale z reguły my z tatą jesteśmy domowymi hazardzistami xD
W Tysiąca wygrałam 3 razy xD Raz zdobyłam 7 punktów... 7! Rozumiecie? xD Tata się z tego śmiał przez dobre 10 minut ><

29 maja były moje urodzinki :3 Oficjalnie mam 14 lat ^^

Dobra już, nie ma co, późno jest a ja jutro do szkoły ;p Spakuje się, posłucham muzyki i spać! (gdzieś koło 2 - 3 ;p)

Dobranoc ^^ I niech Moc będzie z Wami =P



No comments:

Post a Comment